Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettbildtråd
Läst 935 ggr
Aleqto
2

Ziita i gräset

Igår hade vi +30 grader i skuggan, så jag tog ut Ziita på gräset.
Hon verkade älska det, har inte sett henne så nyfiken någonsin!

/Alexander

[Tilde]
0

Superfina bilder! Hon är verkligen söt! ^^ Jag tog ut min gamla ödla Lilly på gräset, men hon tyckte det var jätteläskigt att gå på gräs, så hon vägrade lämna min hand framöver, haha.

Aleqto
0

Haha Ziita sprang och hade sig, hon blev nog ledsen när jag tog in henne igen. Det är kul att se vilka olik personligheter dom har! :)

/Alexander

Naya
0

Men va söt hon är! Verkligen en av finaste leosar jag sett:) Super fina bilder också. Är du inte rädd att hon ska springa iväg? För de kan ju springa ganska fort…

Aleqto
0

Ja hon är helt underbart vacker! är så lycklig att hon är min!
Tackar tackar :)
Nah, är sällan rädd att djur ska springa iväg, har ofta väldigt bra koll på dom, och hon halvsprang sen stanna hon och jag var alltid max 1 meter bakom henne, så jag höll stenkoll på henne, jag vill ju inte förlora min fina flicka!

/Alexander

Krille12
0

Hon är väldigt fin, och ser verkligen ut att trivas :) (speciellt på den första bilden).

Medarbetare på Vetenskap.

Aleqto
0

Jo hon satt och solade ett tag, sen sprang hon, och solade sen, och fortsatte så :)
Hon är verkligen superfin :)

/Alexander

[EGX]
0

Underbara bilder och fascinerande djur!

Hittade den här iFokus sidan av en slump. Leopardgeckos är en främmande djurart, men desto mer fascinerande. Väldigt vackra att se på också, speciellt din lilla pingla!😃

Aleqto
0

haha tackar! :D

/Alexander