Kön och morph?
Ser ut som en hona tycker jag.
Tangerine Hypo skulle jag säga på morphen, eventuellt carrottail men tycker det ser lite för lite ut på svansen. Bild ovanpå skulle vara bra.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jag skulle inte säga carrottail då den har alldeles för lite orange på svansen. Hona och hypo säger jag. 🙂
#4 Tycker du? Det är ju en svår vinkel, men på första bilden ser det orangea ut att nå långt ner på svansen :) Fast det kanske bara är på sidan, haha
Jag tycker det ser alldeles för "trasigt" ut. Men kanske är mer orange än vad jag tror, bild uppifrån behövs. 🙂
Jag jag håller med, bild uppifrån vore bra 😃
#8 Prickarna ser ut att ha försvunnit, så jag skulle säga Super hypo Carrot tail :) Riktigt snygg svans! För att vara Carrot tail ska 15% eller mer av svansen vara orange - och det tycker jag den är 😉
Ja, "hen" blir mer enfärgad för varje ömsning, svansen blir också mer orange för varje gång. Kan man se på kroppsformen om det är en hona eller hane? Fast det lutar väl åt hona, även om jag tycker mig se små bulor under svansen (kanske inbilldning).
#10 Ja det kan man ofta. Tycker kroppsformen ser ut som en hane, men det är ju inte ett fullsäkert sätt att könsbestämma dem på. 😛 Du kan ju ta en ny bild på undersidan.